تعمیر یخچال وایت هاوس

کمپانی آمریکایی وایت هاوس با نام اصلی وایت وستینگ هاوس (White-Westinghouse) از سال ۱۹۷۸ پا به عرصه طراحی و تولید لوازم خانگی گذاشته‌ است. یخچال و فریزر وایت هاوس از محصولات محبوب و پرفروش این برند در ایران هستند. یخچال فریزر  White House  با بهره‌گیری از تکنولوژی و مهندسی روز دنیا تولید شده‌اند. به ‌دلیل اینکه استفاده از آنها به اندازه برخی برندهای معروف عمومیت ندارد و تکنسین‌های معمول آشنایی لازم را برای تعمیر این محصولات ندارند ؛ از این رو تعمیرات وایت هاوس، خدمات پس از فروش و تأمین قطعات اصلی که در نمایندگی وایت هاوس ارائه می‌شود،  امری کاملا تخصصی است.
نمایندگی وایت هاوس  ک به صورت تخصصی تعمیر،تعمیر یخچال وایت هاوس را انجام می دهد. این مجموعه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران دارای نمایندگی تعمیرات یخچال وایت هاوس است و بهترین خدمات در محل را با استفاده از قطعات فابریک انجام می دهد و در کوتاهترین زمان ممکن و با هزینه به صرفه و ارائه گارانتی معتبر، یخچال فریز وایت هاوس را سرویس می کند.
نمایندگی رسمی وایت هاوس این امکان را فراهم نموده که تعمیرات یخچال وایت هاوس با استفاده از قطعات اصل و اورجینال انجام شود. با توجه به وارداتی بودن محصولات وایت هاوس، به جز نمایندگی رسمی در هیچ مرکز دیگری نمی توانید از قطعات اورجینال بهره مند شوید. تفاوت کیفیت محصولات اورجینال با سایر قطعات موجود در بازار باعث شده تا اغلب افراد یخچال و فریزر وایت هاوس را به نمایندگی رسمی برای تعمیرات تخصصی بسپارند.

مشکلات متداول یخچال وایت هاوس

۱. خرابی واشر دور درب یخچال وایت هاوس

۲. خرابی صفحۀ دیجیتال یخچال

۳. صدای زیاد یخچال

۴. ایجاد برفک در فریزر

۵. سوختن موتور یخچال

۶. خرابی یخ ساز

۷. دمای بالا در فریزر و یخچال

هزینه تعمیرات یخچال وایت هاوس

هزینه تعمیر یخچال وایت هاوس در نمایندگی به دلایل زیر مقرون به صرفه است:

  • تعمیر قطعات یخچال به جای تعویض آنها
  • استفاده از نرخ مصوب اتحادیه برای تعیین هزینه تعمیرات

کاربران گرامی توجه داشته باشید که دغدغه شما نباید محدود به هزینه تعمیرات باشد. در نظر داشته باشید استفاده از قطعات فابریک، ارائه خدمات گارانتی و تعمیرات یخچال وایت هاوس طبق استاندارد را فقط باید از نمایندگی مجاز درخواست نمایید تا بتوانید عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.